این تا به حال برای شما اتفاق افتاده؟


شما به یک کابل یا ماهواره ای و یا خدمات تلفن همراه مشترک، و شما نقطه یک آگهی ارائه آنچه شما در حال مشاهده و یا با استفاده از 40٪ تخفیف ... برای مشترکین جدید، تنها. و یا یک پیشنهاد برای سرعت به روز رسانی و یا کانال های جدید ... همچنین برای مشترکین جدید، تنها.

مطلب مرتبط :  کارکردهای نرم افزار خدمات پس از فروش


بعد از آن شما به صورت آنلاین و یا پاسخ ارائه دهنده خود را، معمولا پس از انتظار در انتظار نگه برای یک مدت طولانی "از آنجا که تماس خود را برای ما مهم است"، و یاد بگیرند که شما اساسا گیر کرده است. این پیشنهادات جدید را به شما صدق نمی کند، اشتراک خود را در قفل شده است، و آن را یک می آیند، برای مشتریان جدید است.

از شما درخواست "اگر من قرارداد من لغو می توانم پس از این سیگار کشیدن داغ قرارداد جدید را دریافت کنم؟" و شما را پیدا می کند که حتی این راه به شما بسته شده است.

مطلب مرتبط :  31 عبارات است که کشتن یک فروش ایمیل مقدماتی


و اگر شما را تهدید به لغو هر حال، و به نزدیکترین رقیب (که شما آزادانه با نام به اشتراک گذاری)، شما می توانید یکی از دو پاسخ: (1) "با عرض پوزش، چارلی، اما شما می توانید با ما بدون مجازات بزرگ را ترک کند" یا، پس از مبارزه با "تیم حفظ" به مدت 30 دقیقه (2) "OK، ما به شما کانال های جدید و یا سرعت بالاتر در نرخ فعلی خود را به من بدهید."

چرا از آن بسیار سخت است؟ آیا همه ما نمی دانیم که آن را بسیار گران تر برای به دست آوردن یک مشتری جدید نسبت به درمان مشتریان فعلی به خوبی (یا، به عنوان من UK همکار پیتر مسی آن را خواند، مشتریان TCF = درمان نسبتا)؟

در سال گذشته از زمان انتشار آخرین کتاب ما قوانین و ضوابط شما! ارائه Me2B تجربه است که مشتریان امروز تقاضا 1، من 7 نیازهای خود و ضوابط، 39 زیر نیاز دارد، و 4 پایه با مخاطبان در سراسر جهان به اشتراک گذاشته اند.

مطلب مرتبط :  محصول و کانال


احتمالا مورد علاقه زیر نیاز است: "شما من مثل یک مشتری جدید در همه زمان ها". "بیانیه شکست" آن به شما می گوید که چرا این اشکالات بسیاری از ما: "شما من به عنوان یک کالا یک بار من در هیئت مدیره هستم، و تنها به بهترین معاملات برای جذب مشتریان جدید است." در این کتاب ما این ضجه و زاری همه بیش از حد معمول عمل کسب و کار، شتاب با گسترش "تبلیغات" و "معاملات خاص"، تقریبا همیشه در فرود حساب های جدید متمرکز شده است.

یکی از مشتریان من به این دور باطل افتاده بود، و CFO خود ما را برای یکی از جلسات بررسی ما پیوست. وقتی که من توصیه می شود که آنها به دنبال چه بعد از این زیر نیاز شد، و ارائه معاملات جدید برای اولین بار به مشترکین موجود قبل از آنها را کشف و از طریق مراحل بالا اشاره کردم رفت، او مبهوت شده بود! او به ما گفت "آیا می دانید درآمد چقدر رزرو شده است و پیش بینی من می خواهم که به نوشتن به انجام این کار؟ این یک ایده دیوانه است، به ویژه از ما آنها را تا پایان قرارداد خود را. "

خیره در آن دو جمله یک بیت، و از خود بپرسید که چگونه این "رابطه" خود را با این شرکت را تحت تاثیر قرار.

مطلب مرتبط:  محصول فروش

نه خیلی خوشحال، درست است؟ خوب، بیایید ببینید که چگونه رهبران Me2B رسیدگی به این چالش و باد تا با بهره گیری از وفاداری مشتری بسیار بیشتر و هزینه های عملیاتی پایین تر (مشتریان کمتری سیم پیچ در صف ماند). جالب توجه است، تعداد کمی از این Me2B رهبران بتراشیم به یک فرمول ROI برای هدایت اقدامات خود را؛ در عوض، آنها به سادگی می دانیم که آن چیزی که حق انجام است!

    نظارت بر استفاده از مشتری از طرح ها و برنامه، و اگر مشتری طرح یا برنامه با استفاده از هر بیشتر آن را خاموش از قرارداد خود را، اعتبار آنها را برای 2-3 ماه به عنوان یک حرکت خوب، و سپس آنها اطلاع که شما گرفته اید مراقبت از آنها.
    تراز تبلیغات آینده بازاریابی و یا معاملات با عملیات خدمات به مشتریان، و ارائه چیزهای جدید به مشتریان فعلی برای اولین بار، قبل از معاملات اعلام می دارد، با شروع خود را با "بهترین مشتریان".
    ارسال تشکر از شما به مشتریان خود را یادداشت در زمان های تصادفی در طول اشتراک خود را، به عنوان UnitedHealthcare حال انجام است.
    پیشنهاد راهنمایی برای استفاده از خدمات خود را به طور کامل تر، و یا استفاده کمتر از خدمات خود را (یکی دیگر از Me2B زیر نیاز دارید)، بدون تلاش به آنها چیزی فروش دیگری.

واکنش از مشتریان خود را برای این چهار حرکت خواهد یکنواخت مثبت، تولید بیان مطلوب "شما من مثل یک مشتری جدید در همه زمان ها".

و دو اقدامات Me2B رهبر دیگری مربوط به این است که شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن وجود دارد:

    کاهش و یا انجام دور با تبلیغات و یا معاملات خاص، مانند «هر روز قیمت پایین" تضمین خارج است.
    لغو اشتراک و قفل، قابل فهم در دسترس نباشد، به عنوان T-Mobile ایالات متحده درخشان انجام داده است با آن "برنامه Uncarrier".

مطلب مرتبط :  استراتژی کسب و کار

برای شروع، معدن تماس مشتری خود و رسانه های اجتماعی برای بیانیه شکست "شما من به عنوان یک کالا یک بار من در هیئت مدیره هستم، و تنها بهترین معاملات برای جذب مشتریان جدید را"، و برای مثبت بیانیه "شما من مثل یک مشتری جدید تمام وقت. "نظرسنجی تیم خدمات مشتری خود را برای واکنش و تجربه خود را. آزمایش با یک یا تعداد بیشتری از اقدامات من پیشنهاد کرده ام.

پس چه اتفاقی افتاد که CFO که به عقب رانده به شدت؟ معلوم است که او در حدود 180 درجه می آیند و پشتیبانی بازاریابی و خدمات به مشتریان پیشنهاد به ارائه قراردادهای جدید به مشتریان فعلی و، در صورت نیاز، نوشتن درآمد اشتراک. به نظر می رسد به بهبود قدرت JD خود و رتبه بندی های دیگر، و درآمد حتی بهتر است. برنده در اطراف!

مطلب مرتبط :  هفت O در بازاریابی


1. قوانین مشتری خود را! ارائه تجارب Me2B که امروز تقاضای مشتریان (ویلی 2015). در اینجا نیازهای 7 و ضوابط که منجر به یک فرهنگ Me2B برنده، شکستن به 39 زیر نیاز دارد:


  1.     "شما من می دانم، تو به من یاد داشته باشید"
  2.     "شما به من گزینه می دهد"
  3.     "شما آن را برای من آسان"
  4.     "شما به من ارزش"
  5.     "شما به من اعتماد"
  6.     "شما به من با تعجب چیزهای که من نمی توانم تصور"
  7.     "شما به من کمک کند بهتر است، شما به من کمک بیشتری انجام"