31 عبارات است که کشتن یک فروش ایمیل مقدماتی


ساخت یک تاثیر بزرگ برای اولین بار در یک چشم انداز می تواند به مثابه موفقیت این رابطه است. برداشت اول، بعد از همه، همه چیز است.

اما چگونه می توانید هرزه فروش دریافت کردن بر روی پای راست با هر چشم انداز؟ یا شاید مهمتر از آن، چگونه می توان آنها اجتناب ی کشور رابطه قبل از آن حتی واقعا آغاز می شود؟
مطلب مرتبط :  کارکردهای نرم افزار خدمات پس از فروش


این همه با اولین ایمیل یک فروشنده می فرستد شروع می شود. این ایمیل مجموعه موسیقی را برای رابطه رفتن به جلو، بنابراین مهم است برای گرفتن حق.

اما بسیاری از فروشندگان ناخواسته به علت انتخاب کلمه فقیر تبدیل خریداران خود را خاموش حتی بدون آن تحقق. در زیر 31 عبارات معمول استفاده می شود که کشتن یک رابطه از ایمیل اول هستند.
1) "سلام، نام من است و من در محل کار ..."

با استفاده از این عبارت نشان می دهد که شما در زمان برای تبدیل شدن به چشم انداز آشنا قبل از ارسال این ایمیل در نظر گرفته نشده است. با توجه به مطالعات، ایمیل سرد موثر نیست. در عوض، تکرار باید یک رابطه دوستانه آنلاین قبل از ارسال ایمیل یک چشم انداز ساخت.
2) "هر زمان که شما یک دوم، اجازه دهید من می دانم."

از جمله گام بعدی روشن برای چشم انداز در پایان از ایمیل بهترین راه برای ادامه مکالمه حرکت رو به جلو است. با استفاده از این عبارت، با این حال، می تواند چشم انداز در برزخ ترک چرا که آنها مطمئن آنچه در آن فروشنده می خواهم آنها را به انجام است نیست.

مطلب مرتبط :  ۱۰ نکته کلیدی در جلسات تجاری

3) "این محصول مناسب برای شرکت شما است."

در حالی که آن را بزرگ به این باور در محصول خود، مگر اینکه شما می دانید کسب و کار نقاط خاص درد، اهداف، و فهم و outs، این عبارت است دقیق نیست. احساس رایگان برای نشان می دهد که فکر می کنید ارائه خود را ممکن است یک راه حل خوب است، اما در مورد شما مبالغه کنم.

Email

4) "این پیشنهاد نمی خواهد تا ابد."

خریدار امروز است کار بر روی جدول زمانی خود را، صرفنظر از اینکه چگونه نزدیک به پایان ماه آن است. این عبارت بازور می ترساند خریداران به دور چرا که آنها آماده را به یک تعهد نشده و نمی خواهید به احساس عجله.
5) "محصول ما شما را ضربه به اهداف خود."

تا زمانی که شما زمان صرف صحبت کردن در عمق با چشم انداز در مورد کسب و کار خود، شما نمی دانید که اگر محصول خود را به آنها کمک کند رسیدن به اهداف خاص خود را دارند. فروشندگان که را تضمین بدون اطلاعات می تواند یک رابطه ترش چرا که آنها هیچ اعتبار است.
6) "که در شرکت شما خواهد بود که بهترین شخص برای من به صحبت کردن؟"

با استفاده از این عبارت نشان می دهد که شما در زمان گرفته نشده در مورد این شرکت، فراتر از عناوین، و در مورد مسئولیت های فردی یاد بگیرند. به جای رسیدن کورکورانه، تکرار باید بر مردم دانلود مواد از وب سایت خود تمرکز و سرمایه گذاری در این علاقه نشان داده شده در محصول خود را.


مطلب مرتبط :  31 عبارات است که کشتن یک فروش ایمیل مقدماتیEmail Style

7) "محصول ما را A، B، C، D، E، F، G، H، ...."

اطلاعات بیش از حد می تواند خسته کننده باشد. به جای لیست کردن هر و هر ویژگی پیشنهادات کالا خود را، حدس در مورد یک نقطه درد بر اساس تحقیقات خود را و ارائه یک پیشنهاد تاکتیکی برای آن نقطه درد خاص. این رویکرد ارزش فراهم می کند و چشم انداز پایمال نیست.
8) "شما چه فکر میکنید ما باید به آینده انجام دهید؟"

با قرار دادن توپ در زمین چشم انداز، آنها ممکن است در همه پاسخ چرا که آنها مطمئن چه کاری انجام دهید نیست. ارائه گزینه های روشن در مورد گام های بعدی که اجازه می دهد چشم انداز به مسیر خود را انتخاب کنید.
9) "آیا شما با X، Y و Z؟"

یک ایمیل مقدماتی باید در مورد بدانند اگر آنها مشکل باشد. بهتر است برای صرفه جویی در بحث درد طولانی مدت برای اولین تماس خود را. در عوض، فروشندگان باید وقت خود را صرف تحقیق در این چشم انداز، یک حدس به آنچه به عنوان نقطه درد اغلب با فشار دادن آنها ممکن است، و سخن گفتن به که درد در ایمیل. سرنخ را از دانلود وب سایت، صورتهای مالی، و تخته کار می توانید هرزه فروش به که در آن یک شرکت خاص ممکن است بخواهید نوک و یا نیاز به بهبود.
10) "آیا می شود برای ما به گپ زدن؟"

اگر یک هرزه ارزش فراهم می کند، آن را همیشه حس می کند به چشم انداز برای کشف گزینه های خود را. تمرکز بر کمک به از دریافت، و آن را ذاتا را حس به در تلفن.

مطلب مرتبط:  محصول فروش

11) "به چه کسی ممکن است نگرانی:"

مطالعات نشان داده اند که ایمیل های شخصی نرخ باز بالاتر و پاسخ. با باز کردن با "به چه کسی ممکن است نگرانی،" چشم انداز ممکن است احساس تحقیر، زیرا ظاهرا این ایمیل در حال رفتن به 100 نفر به صورت تصادفی. هنگامی که در شک، به فرد.

Company Notification


12) "من می دانم وقت شما با ارزش است، اما ..."

... اما چی؟ این عبارت نشان می دهد که چه چشم انداز در مورد به خواندن است، اتلاف وقت است. چشم انداز به دنبال بازگشت وقت خود را سرمایه گذاری، و با استفاده از یک عبارت را مانند آنها اعداد اول در برابر دیدن یک.
13) "با عرض پوزش اگر من هم خود را هدر رفته ام."

فروشندگان نیاز به ارائه ارزش با هر لمس. با نوشتن که آنها ممکن است به هدر رفته چشم انداز است، هرزه نشان می دهد که این و هر ایمیل های آینده ضایعات از زمان است. هنوز لحن اشتباه تنظیم نشده است.

مطلب مرتبط :  استراتژی کسب و کار

14) "با عرض پوزش به شما زحمت، اما ..."

گفت: "متاسفم" معنی است که شما چیزی را اشتباه انجام داده ام. هنگامی که چشم انداز را می بیند که شما در حال عذرخواهی برای ارسال یک ایمیل، آنها ممکن است فرض کامل پیام بی ارزش است.

letter to customer

15) "محصول تنها هزینه ..."

با اشاره به قیمت محصول در ایمیل مقدماتی می توانید خریدار دور ترساندن چرا که آنها کاملا نمی دانند که ارزش ارائه. فهرست هر قیمت است برای رفتن به یک عامل بازدارنده به رابطه. برای اولین بار ارائه ارزش.

مطلب مرتبط    Iran Management Consulting    : 

author

16) "آیا شما رایگان برای فردا نسخه ی نمایشی؟"

زمان درخواست برای یک تظاهرات در ایمیل اولین ممکن است چشم انداز احساس هرزه آنها را وادار طریق قیف سریع تر از آنها می خواهید بروید. در عوض، اجازه می دهد که چشم انداز برای تصمیم گیری هنگامی که زمان مناسب برای یک تظاهرات، که به طور طبیعی اتفاق می افتد پس از رابطه با هرزه ساخته شده است و درک ارزش محصول است.
17) "فقط یک ایمیل سریع به ..."

نانسی فریدمن اشاره می کند، "فقط" یک کلمه ضعیف است. با استفاده از "فقط" نشان می دهد که آنچه که فروشنده در مورد برای گفتن نخواهد بود مهم است. پاک کردن "فقط" از هر جمله و توجه داشته باشید که چگونه جمله را بهبود می بخشد و قوی تر می شود.

crm

18) "من سعی به شما هر چیزی به فروش برساند."

واقعا؟ چشم انداز به احتمال زیاد به عنوان خوانده شده که بیانیه و می گویند، "اما شما یک فروشنده هستید ... درست است؟" در حالی که هدف ممکن است به فروش هر چیزی چشم انداز حق دور، در نهایت هرزه نمی خواهند برای تبدیل آنها به مشتری پرداخت . صداقت بهترین سیاست است.
19) "محصول ما را افزایش می دهد درآمد / کاهش هزینه / کاهش می دهد خطر است."

هر شرکت در این سیاره ادعا می کند برای افزایش درآمد، کاهش ریسک، یا کاهش هزینه. ادعاهای عمومی چشم خریداران لعاب بیش از. با ایمیل مقدماتی، فروشندگان باید سعی کنید به رنگ یک تصویر روشنی از آنچه به نفع خاص محصول خود را ارائه می دهد برای این چشم انداز منحصر به فرد.

crm


20) "من تضمین می کنند که این محصول خواهد شد ..."

گارانتی بزرگ هستند، اما مگر اینکه فروشنده می داند هر جزئیات در مورد چشم انداز و کسب و کار خود را، آنها باید یک ارائه نمی دهد. هنوز تضمین در ایمیل مقدماتی را تا زمانی که شما درک چشم انداز و کسب و کار.

Sales


21) "می توانید به من را به نفع و ...؟"

درخواست برای یک نفع قبل از ارائه ارزش قرار می دهد چشم انداز در موقعیت خوبی قرار نداشت از خود می پرسند: "چرا باید این کار؟" ارزش به خریدار قبل از درخواست آنها را به انجام کاری برای شما فراهم می کند.
22) "اگر من فقط می تواند دو ثانیه از وقت خود را."

چه خوب می تواند برای این چشم انداز را فقط در دو ثانیه اتفاق می افتد؟ اگر یک هرزه است که به دنبال تنها دو ثانیه از زمان چشم انداز، آن را نشان می دهد که آنچه که باید بگویم این است ارزشمند است. آیا می شود ترس به برای نیم ساعت بپرسید و خودتان این شانس را به ارائه ارزش می دهد.

مطلب مرتبط :  درمان من به مانند یک مشتری جدید در همه زمان

23) "چیزی که ما را متفاوت از رقبای ما است ..."

چرا تا رقبای خود را در یک ایمیل مقدماتی؟ این ایمیل به معنای به اندازه علاقه به محصول خود را، نه یک رقیب.
24) "ما کمک کرده ایم بسیاری از شرکت ها فقط شما را دوست دارم."

در حالی که این شرکت ممکن است شباهت به شرکت های دیگر را داشته باشد، این مهم است که به یاد داشته باشید که هر چشم انداز متفاوت است. به جای تلاش برای تعمیم که شما موفقیت با دیگران داشته ام، اطلاع چشم انداز چرا فکر می کنید شما به موفقیت با کسب و کار خود داشته باشند.
25) "آیا این فرصت را از دست ندهید!"

با استفاده از یک فروش-Y عبارت مانند این می تواند یک خریدار جلوگیری چرا که آنها در حال کار بر روی جدول زمانی خود را، نه فروشنده است. خطر "از دست رفته در یک فرصت" ممکن است به خریدار که آنها نیاز به شرکت های دیگر مایل به کار در جدول زمانی خود را نگاه کنید سیگنال.
26) "من می توانم بگویم که ما در حال رفتن به یک تیم بزرگ است."

اما اگر آنها بزرگ مناسب برای شرکت خود را؟ این ایمیل است در مورد یادگیری در مورد چشم انداز و راه اندازی یک جلسه برای تعیین اینکه آیا چشم انداز واقعا مناسب است. هنوز تفنگ پرش نیست و پیش بینی ارتباط کامل؛ به عنوان آنجا که می توانید در مورد خریدار قبل از ساخت یک بیانیه ای مثل این را یاد بگیرند.


27) "من میخواستم بدونم که اگر شما می خواهم علاقه مند می شود."

این عبارت نشان می دهد که شما را به مقدار مناسب از تحقیقات انجام داده است برای تعیین اینکه آیا یا نه این چشم انداز از محصول خود را بهره مند شوند. فروشندگان می توانید بر روی منجر ورودی و تعهد تکیه به تحقیق برای متوقف کردن با استفاده از این عبارت است.
28) "ما همه اشکال پرداخت."

این عبارت می تواند یک خریدار دور به نوبه خود به دلیل چشم انداز ممکن است به تازگی در مورد این محصول به دست و در هر نقطه به آماده برای خرید نزدیک نیست. در عوض، اندازه علاقه چشم انداز و زمانی که آنها (بسیار) بیشتر همراه در قیف، مطرح کردن پرداخت.


29) "من می دانم آنچه شما تلاش برای انجام."

در حالی که تکرار فروش با بسیاری از شرکت ها کار می کرد، یادآوری میکند که شما می دانید در فهم و outs از کسب و کار یک چشم انداز می تواند اعتبار شما صدمه دیده است. همچنین ممکن است در سراسر به عنوان احتمالی به چشم انداز، آسیب رساندن به رابطه نوپای. فروشندگان باید تا آنجا که آنها می توانند از یک چشم انداز قبل از ساخت فرضیات در مورد اهداف چشم انداز را یاد بگیرند.
30) "به من اعتماد کن ..."

اعتماد به دست آورده است، نه داده می شود. با استفاده از عبارت "به من اعتماد،" فروشندگان حاکی است که آنها ممکن است قابل اعتماد و باید برای اعتماد بپرسید به جای آن درآمد.
31) "آیا می توانید به من را در تماس با ..."

مانند # 6، این عبارت نه تنها نشان می دهد که شما تحقیقات انجام داده است بلکه می پرسد یک چشم انداز برای انجام کار از طرف شما. شما حتی نمی تاسیس یک رابطه، پس چرا چشم انداز خود را به زمان به شما کمک کند؟

ایمیل فروش کامل می تواند روی حیله و تزویر به نوشتن، اما یک واقعا بد آسان برای جلوگیری از است. با در نظر گرفتن زمان برای نوشتن یک پیام روشن و مختصر، فروش تکرار می تواند ارزش به چشم انداز از پرش و مطمئن شوید تأثیر در اولین.