نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

محصول و کانال

ا فروش مبتنی بر نتیجه محصول، تاکید بر محصول و کانال، نه در مشتری می باشد. این بسیار بعید است که هر تقسیم بندی انجام می شود در مشتری به جز در سازمان محصول واحد و یا کسانی که با مجموعه ای بسیار ساده از وبلاگ مرتبط است. سطح پیچیدگی از نظر CRM نسبتا کم است. با این وجود، این روش ممکن است یک استراتژی کاملا مناسب برای برخی از سازمان را نمایندگی کند.
خرده فروش است که هنوز یک برنامه کارت وفاداری به تصویب رسید به عنوان مثال از یک کسب و کار داشتن یک استراتژی مبتنی بر فروش محصول است Afghanistan CRM.
هر چند که ممکن مقدار قابل توجهی از اطلاعات در مورد فعالیت های حق را به سطح معامله منحصر به فروشگاه که اجازه می دهد آن را به پیش بینی درآمد فروش و بهینه سازی سطح انبار، آن را می توانید اتصال این فروش را به مشتری است.

مطلب مرتبط :  کارکردهای نرم افزار خدمات پس از فروش
جالب است توجه داشته باشید که برخی از خرده فروشان خیابان بالا که مدیریت اینترنتی پرداخت یا کارت های اعتباری خود را برون سپاری کرده اند، کنترل اطلاعات ندارد و به عنوان یک نتیجه می توانید این ارتباط مشتری را به راحتی و یا مقرون به صرفه. سازمان به طور فزاینده ای پیدا کردن که قدرت در زنجیره تامین است که توسط سازمان است که مالکیت اطلاعات مربوط به مشتری برگزار می شود.

در گوشه سمت راست پایین ماتریس، خدمات مدیریت و بازار می باشد. در عمل، اکثر شرکت ها تمایل دارند از فروش مبتنی بر محصول را به خدمت مدیریت و پشتیبانی به عنوان فرمت اول خود را از CRM حرکت با راه اندازی یک مرکز تماس و یا میز کمک. در اینجا کسب و کار است که به دنبال هر دو برای شناسایی مشتریان خاص آن را بخواهد به حفظ و به جای تاکید بیشتر بر روی مهم ترین مشتریان آن است.

مطلب مرتبط :  جایگاه یابی یا پوزیشنینگ Positioning
اساسا این روش این است در مورد استفاده از خدمات به مشتریان به نسخه. کسب و کار به دنبال ساخت بهبود روابط با مشتریان از طریق افزایش سطح خدمات و پشتیبانی، به عنوان مثال
از طریق مراکز تماس تلفنی و یا. این شکل از CRM می کند اطلاعات تغییر جامع در مورد مشتریان نیاز ندارد، اما ارتباط فرد به فرد و یا فردی است.

مطلب مرتبط:  محصول فروش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeed akhavan

محصول فروش

نویسنده این مقاله پر بازدید که در سایت mashable منتشر شده است، با بسیاری از کارآفرینان درباره نحوه تجارت و کسب و کارشان صحبت کرده است و از آن ها راجع به قوانینی که در زندگی حرفه ای خود شکسته اند پرسیده. تمامی این افراد، کسانی هستند که هیچ حد و مرزی برای خلاقیت در کارهای خود نمی شناسند و با جسارت قوانین نانوشته موجود را تغییر می دهند.

مطلب مرتبط :  کارکردهای نرم افزار خدمات پس از فروش

رضایت مشتری



۱) بیرون از جعبه استخدام کنید

Kara Goldin مدیر شرکت Hint:
در طول هشت سال گذشته نکته مهمی که آموخته ام این بوده که زمانی که می خواهید محصول و مدل کسب و کار جالب و متفاوتی را ارائه دهید، بهتر است افرادی را برای کار انتخاب کنید که داخل صنعت نیستند. افرادی که تجربه کار در صنعت را داشته اند، روشی ثابت برای توسعه یک برند، عرضه محصول به بازار و فروش محصول دارند. ولی برای ارائه یک محصول خط شکن باید خلاق اندیشید و متفاوت فکر کرد تا موقعیت هایی را دید که بقیه از یافتن آن ها عاجزند. من اغلی شاهد این بوده ام که افرادی که از داخل صنعت هستند قادر به تفکر خلاقانه نیستند.

مطلب مرتبط :  ۱۰ نکته کلیدی در جلسات تجاری

۲) زمان بندی متغیر تیم
Erica Cerulo پدیدآورنده of a kind:
تیم ما هیچ وقت تا قبل از ساعت ۱۰ و نیم صبح فعالیت کاری خود را آغاز نمی کند. ما این تصمیم را به این خاطر گرفته ایم که نیاز به تخصیص صبح به کارهای شخصی و روزانه داشتیم. بعد از تشکیل شرکت چیزی نگذشته بود که متوجه شدیم اغلب اعضای تیم شب ها را تا دیروقت زمان خود را صرف مهمانی می کنند و در صورتی که صبح زود مجبور به حضور در محل کار باشند از انجام تمیزکاری های شخصی و ورزش باز می مانند. همین باعث شد که زمانی متفاوت را برای شروع کار انتخاب کنیم.


۳) هرکاری کنید، حتی کارهایی که فکر می کنید در شان تان نیست

Chelsea Kocis پدیدآورنده Swerve Fitness
در روزهای شروع کار ما هر کاری می کردیم تا پول نقد ذخیره کنیم و این موضوع بیشتر از هر چیزی به ما کمک کرد تا متوجه بشویم که چقدر می توانیم کارآمدتر عمل کنیم و منجر به احترام بسیار زیاد از سوی مشتریانمان شد. زمانی که می دیدند ما برایشان هرکاری می کنیم و از جان و دل مایه می گذاریم آن ها هم متقابلاً چنین کاری می کردند.


۴) بیخیال شوید!

 Tracey Noonan مدیرعامل Wicked Good Cupcakes
بیخیال کار شوید و زمانی را صرف کودک و خانواده تان کنید. هرچند ممکن است بسیار علاقه داشته باشید که از نقش مدیرعاملی خود یک لحظه هم دور نشوید، ولی این کار منجر به ساعت های کاری طولانی و طاقت فرسا خواهد شد. گوشی خود را برای چند ساعت خاموش کنید، با این کار به کارآفرین و انسان بهتری تبدیل خواهید شد.

مطلب مرتبط :  استراتژی کسب و کار

۵) تیم را مجبور به توقف کنید

Sarah Milstein مدیرعامل و پدیدآورنده Lean Startup Productions
شرکت ما یک کسب و کار توزیع شده است. اغلب ما از خانه و با زمان های کاری متنوع فعالیت می کنیم. ما یک قانون مهم داریم: هیچ ایمیلی در آخرهفته ها و از ساعت ۷ به بعد عصر نباید ارسال شود. این کار به اعضای تیم کمک می کند که از کارهای طولانی مدت و خسته کننده اجتناب کنند، نسبت به کاری که می کنند آگاه باشند و ارتباطات معنایی بین خود را حفظ کنند.


۶) به نکاتی توجه کنید که کمتر به آنها توجه می شود

Katrina Lake مدیرعامل Stitch Fix:
بسیاری از شرکت های تجارت الکترونیک به نقاط حساسی که مشتری با آنها در ارتباط است، توجه نمی کنند. برای مثال ارسال مرسوله خود یک فرصت بزرگ به حساب می آید و تجربه کاربری فوق العاده ای به مشتری می دهد. بسیاری از شرکت ها تا جای ممکن می خواهند هزینه های پستی خود را کاهش دهند و این کار منجر به بسته بندی های کثیف و رعایت نکردن برخی جزییات می شود. ما سرمایه گذاری زیادی روی جعبه های بسته بندی و کاغذهایی که محصولات را با استفاده از آن ها به هم میپیچیدیم کردیم. به شکلی که مشتری، بعد از دریافت محصول احساس دریافت هدیه ای زیبا را پیدا می کرد.


۷) کسب و کار شما خود شمایید

Emily Chase Smith نویسنده:
قوانین جدید کسب و کار ثابت می کند که برای شروع تجارت دیگر یک مدل کسب و کار بزرگ نیاز نداریم بلکه دوستان و اقوام، سرمایه گذاران و مشتریان به خود شما و شخصیت تان بعنوان یک صاحب کسب و کار توجه می کنند. چه چیزی برای گذاشتن روی میز دارید؟ تجربه مناسبی دارید؟ دوست داشتنی هستید؟ و یا حس خوبی را منتقل می کنید؟
کسب و کار در دنیای مدرن کاری نیست که شما می کنید۷ بلکه شخصی است که شما هستید.

مطلب مرتبط :  هفت O در بازاریابی


۸) جلسات بیهوده را کنار بگذارید

Luke Knowles مدیرعامل Kinoli Inc:
ما علاقه چندانی به جلسات و دورهمی ها نداریم. تنها جلسه ما بصورت هفتگی و در طی سی دقیقه با حضور همه کارکنان برگزار می شود. جلسات اغلب به چیزی که به دنبال آن هستیم نمی رسند و در بیشتر مواقع زمان شرکت کنندگان آن تلف می شود. ما ترجیح می دهیم به جای اینکه راجع به انجام دادن کارها صحبت کنیم، آن ها را انجام دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeed akhavan

استراتژی کسب و کار


اوقات فراغت توسط دو گروه و گزارشها رشته جوان که به تازگی در سمت چپ یک شرکت پیشرو از مشاوران استراتژی ایالات متحده بود، تشکیل شد. بیش از چند سال آنها را خریداری برخی سیزده شرکت های فعال در صنعت اوقات فراغت. چمن و باغ، تفریحی جوانان و لوازم ورزشی - این به سه بخش سازماندهی شده بود. کسب بیشتر، هیمالیا صنایع - تولید کننده کوله پشتی بر اساس در مونتری کالیفرنیا -
برای خرید در نظر گرفته شد. با وجود یک استراتژی کسب و کار  استراتژی روشن و مجموعه ای از معیارهای کسب در سطح گروه، که نشان داد که نامزد مناسب استراتژیک فقیر و بسیار کوچک از نظر گردش مالی بود، این کسب و کار به دست آورد.
قبل از خرید، پیشرفت هیمالیا با یک انتخاب ضعیف شریک توزیع، بازاریابی ناکافی و محدودیت در ظرفیت تدارکات در عملیات شرکت محدود شده بود. پس از کسب هیمالیا، یک کمپین بازاریابی بسیار گران معرفی شد. طیف کاملا جدید از تجهیزات کوله پشتی طراحی شده است.

مطلب مرتبط :  کارکردهای نرم افزار خدمات پس از فروش

برنامه بازاریابی پیچیده بود از نظر سطح کیفیت متفاوت معرفی و تعداد قابل توجهی از خطوط تولید جدید در حال توسعه.
طراحی و بازاریابی گران مشاوران درگیر شدند و مقدار قابل توجهی از زمان در برنامه های مدیریت ارشد شرکت مادر صرف شده است. اگر چه فروش موجود شرکت در ارتباط با دیگر شرکت ها در گروه بسیار کوچک است، مقدار قابل توجهی از منابع و تلاش در استراتژی مشتری و فعالیت های بازاریابی قرار داده شد.

با این حال، از دیدگاه گروه، شرکت فنی باید در وهله اول به دست آورد نه به عنوان آن بود مناسب با خطوط محصول موجود نیست و استرس اضافی در حال حاضر به شدت گسترش نیروی فروش گروه قرار داد. از نظر استراتژی کسب و کار شرکت، مقدار منابع و پول صرف شده در استراتژی مشتری توسط چشم انداز کسب و کار آینده شرکت های فرعی جدید توجیه نیست.

مطلب مرتبط :  ۱۰ نکته کلیدی در جلسات تجاری

این عدم تناسب بین استراتژی کسب و کار و استراتژی مشتری منجر به فروش های بعدی شرکت تابعه را به دلیل آن در انحراف از سرمایه در گردش خواهد بود که بهتر است در بیشتر کسب تحقیق و کار سودآور قرار داده شده منجر. طولانی نیست پس از آن شرکت مادر تجربه زیان های بزرگ و سقوط کرد. نتیجه روشن بود که استراتژی کسب و کار و استراتژی مشتری  دانشگاه تراز وسط قرار دارد نمی شد و رهبران کسب و کار بهتر است در دستیابی به شرکت های در حال اجرا از آنها به طور موثر بود.

مطلب مرتبط :  هفت O در بازاریابی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
saeed akhavan