اوقات فراغت توسط دو گروه و گزارشها رشته جوان که به تازگی در سمت چپ یک شرکت پیشرو از مشاوران استراتژی ایالات متحده بود، تشکیل شد. بیش از چند سال آنها را خریداری برخی سیزده شرکت های فعال در صنعت اوقات فراغت. چمن و باغ، تفریحی جوانان و لوازم ورزشی - این به سه بخش سازماندهی شده بود. کسب بیشتر، هیمالیا صنایع - تولید کننده کوله پشتی بر اساس در مونتری کالیفرنیا -
برای خرید در نظر گرفته شد. با وجود یک استراتژی کسب و کار  استراتژی روشن و مجموعه ای از معیارهای کسب در سطح گروه، که نشان داد که نامزد مناسب استراتژیک فقیر و بسیار کوچک از نظر گردش مالی بود، این کسب و کار به دست آورد.
قبل از خرید، پیشرفت هیمالیا با یک انتخاب ضعیف شریک توزیع، بازاریابی ناکافی و محدودیت در ظرفیت تدارکات در عملیات شرکت محدود شده بود. پس از کسب هیمالیا، یک کمپین بازاریابی بسیار گران معرفی شد. طیف کاملا جدید از تجهیزات کوله پشتی طراحی شده است.

مطلب مرتبط :  کارکردهای نرم افزار خدمات پس از فروش

برنامه بازاریابی پیچیده بود از نظر سطح کیفیت متفاوت معرفی و تعداد قابل توجهی از خطوط تولید جدید در حال توسعه.
طراحی و بازاریابی گران مشاوران درگیر شدند و مقدار قابل توجهی از زمان در برنامه های مدیریت ارشد شرکت مادر صرف شده است. اگر چه فروش موجود شرکت در ارتباط با دیگر شرکت ها در گروه بسیار کوچک است، مقدار قابل توجهی از منابع و تلاش در استراتژی مشتری و فعالیت های بازاریابی قرار داده شد.

با این حال، از دیدگاه گروه، شرکت فنی باید در وهله اول به دست آورد نه به عنوان آن بود مناسب با خطوط محصول موجود نیست و استرس اضافی در حال حاضر به شدت گسترش نیروی فروش گروه قرار داد. از نظر استراتژی کسب و کار شرکت، مقدار منابع و پول صرف شده در استراتژی مشتری توسط چشم انداز کسب و کار آینده شرکت های فرعی جدید توجیه نیست.

مطلب مرتبط :  ۱۰ نکته کلیدی در جلسات تجاری

این عدم تناسب بین استراتژی کسب و کار و استراتژی مشتری منجر به فروش های بعدی شرکت تابعه را به دلیل آن در انحراف از سرمایه در گردش خواهد بود که بهتر است در بیشتر کسب تحقیق و کار سودآور قرار داده شده منجر. طولانی نیست پس از آن شرکت مادر تجربه زیان های بزرگ و سقوط کرد. نتیجه روشن بود که استراتژی کسب و کار و استراتژی مشتری  دانشگاه تراز وسط قرار دارد نمی شد و رهبران کسب و کار بهتر است در دستیابی به شرکت های در حال اجرا از آنها به طور موثر بود.

مطلب مرتبط :  هفت O در بازاریابی